Rolfstone Nova - Black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rolfstone Nova - Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Catharinus 31-12-2018

Rolfstone Nova draadlose oordopjes

Geschreven voor: Rolfstone Nova - Black

Via GetLoud de draadloze oordopjes van Rolfstone besteld. Rolfstone Nova (2018). De levering was, ondanks de feestdagen snel en correct.
In deze digitale tijd ontbreekt een gebruiksaanwijzing dus gevonden via het net. Verbinden ging nagenoeg vanzelf.
Ik was wat te snel en heb eerst niet de beide oordopjes laten Pairen. Toen ik dat achteraf wou doen heb ik wat zitten knoeien. GetLoud gebeld maar kwam niet verder dan "kijk even op YouTube of Googelen". YouTube instructie gevolgd maar geen resultaat.
Rolfstone rechtstreeks gebeld. Zeer vriendelijk te woord gestaan en wist meteen wat er aan de hand was. Instructie op YouTube was van het oudere type.
In 10 minuutjes gereset en opnieuw gekoppeld. Dikke prima voor de service van Rolfstone.
De oordopjes werken prima, geluid is ruim voldoende, een aanrader.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Los van elkaar te gebruiken
  • Geen gedoe met draadjes
  • Handige laadcase

Stephan 20-12-2018

TOP SERVICE

Geschreven voor: Rolfstone Nova - Black

Ik heb 5 maanden geleden deze oortjes gekocht nu had ik laatst gemerkt dat de batterij van deze oortjes kapot was gegaan en via de makkelijke whats app service van rolfstone heb ik ze opgestuurd ter controlle en hebbwn hun mij een week later gloednieuwe en het nieuwe model van deze oortjes opgestuurd ik ben er zo ontzettend blij mee. Rolfstone jullie zijn een top bedrijf! Verder zijn de oortjes super blijven geweldig in mijn oren zitten net sporten en kunne zweet goed handele

Pluspunten

• Super bass
  • Makkelijk in gebruik
  • Top service

Minpunten

• De muziek kan je niet harder zetten net de oortjes

Tom Velthuis 02-11-2018

Top aankoop

Geschreven voor: Rolfstone Nova - Black

Ik gebruik de oortjes voor het sporten, heerlijk in het gebruik zo zonder draden. Fijn geluid en een top service! Ik raad de oordopjes zeer zeker aan.

Pluspunten

• Geen kabel
  • Gaan lang mee
  • Handige case die oplaad
  • Mooi geluid
  • Niet te opvallend

Minpunten

• Minimaal verschil tussen beeld en geluid

Marco Zwetsloot 17-09-2018

Moeilijk te paren, batterij slecht

Geschreven voor: Rolfstone Nova - Black

Product paar maanden geleden gekocht en in het begin redelijk tevreden over. Pairen met telefoon ging niet heel makkelijk, had wel een paar minuten nodig. Nieuwe telefoon dan weer moeite met pairen. In het begin goeie levensduur van de batterij, kon er zeker 4x mee hardlopen. Nu na aantal maanden is de batterij slecht, kan het nog geen half uur volhouden dan verbreekt hij al.
Geluidskwaliteit is redelijk tot aardig goed.

TinavdWerf 08-05-2018

Geen kabel tijdens het hardlopen!

Geschreven voor: Rolfstone Nova - Black

kwam deze via een advertentie tegen en besteld om te testen. maar ze werken echt gewoon goed zonder dat er een kabel tussen zit, perfect tijdens het sporten

Pluspunten

• Draadloos
  • Goedkoop
  • Pasvorm